sekmadienis, sausio 10, 2016

Slidės Bad Gašteine (Gasteino slėnis ir kurortas žiemą). Antra dalis

Tai kad jau įsikūrėme savo apartamentuose

trumpai apie patį Bad Gastein ir Sonnenwende apartamentus
Nors apartamentuose atstumas iki trasų keltuvo reklamuojamas "už 500 m" - mūsų visi metrai laukė į kalną ir su ekipuote iki keltuvo nenupėdinsi...

Aišku yra skibus, kuriuo danai su švedais (apartamentų požeminiame garaže daugiausia skandinavai, keli vokiečiai ir du lietuvių ekipažai :-) palaukdavo, bet mes kinkėm savo kelioninius arklius ir važinėjome iki Stubnerkogel keltuvo stovėjimo aikštelės - vieta P nemokama, o ir laiko susitaupo. Kelio su mašina - 5 min.
Žinoma, mūsų pavasariškoje kelionėje, jau neveikė Graukogel keltuvai ir pietinės Bag Gastein pusės trasos. Į priešingą pusę nuo apartamentų gal ir arčiau keltuvas, bet vis tiek į kalną.

Trasos ir ką pamatyti
Savomis kojomis pasiekiame nuomos punktą. Mes naudojomės apartamentų pasiūlyta nuoma - Hervis Rent tikrai arti Stubnerkogel keltuvo (~100 metrų perėja virš kelio). Paslaugūs vyrukai, dvi vietos klientams aptarnauti, visiems greitai sugalvojo "trasų šaukinius" - speed racer, racer queen, kad paliekant įrangą nakčiai savo lengviau atsiminti. Vietoje ir įrangos parduotuvė, jeigu kas kojines pamiršo... Keturiems asmenims įrangos nuoma savaitei - 366€
 Prie trasų įsigijome skipass'us. Trys kasos (eilė simbolinė), foto ant skipass ir į trasą.

Viršuje užsikėlus yra pramogų ir neslidinėjantiems

Pasivaikščiojimai
Po puikios pirmos dienos išsiruošėme pasivaikščioti. Pirma diena sunki visiems - pradedantiems sunku, nes neįsivažiuoja; mokantiems, nes kojos nelaiko. Todėl vakarinė programa po Bad Gastein padeda šeimyninės komandos formavimui

Mokomės ir bandome kojų tvirtumą
Įspūdžiai iš trasų kuo geriausi. Su pirmą kartą šliuožiančiais tenka užsiimti pramokusiems, o vyrai kartais ištaiko dviese, tai aplekiam gerą gabaliuką trasų (spėjom ik Schlossalm nusigauti, bet gavome racijos pranešimą, kad vakarienė laukia). Pradedantieji rado puikias sąlygas Angertal slėnyje - ten varlinukas vertas dėmesio (ir dydžio), o štai prie Stubnerkogel nedidelis ir jame gana daug besimokančių

Gilyn į pusnį
Džiaugiantis trasomis aukščiau ir stebint nutirpusius plotus apačioje mums pasisekė. Antrą dieną gavau progą pasideginti apartamentų terasoje
ir gamta mums padovanojo šviežienos. Pradžia buvo prasta
 bet aukščiau reikalai taisėsi
 kol viskas nusileido iki mūsų apartamentų
 o trasose liko tik linksmo veido pozuotojai.
Grįžtant iki mašinų jau buvo galima ir tiesiai iš trasų nusileisti.

Ko nepamiršti
  • Būtina aplankyti Bad Gaštein Falsentherme. Gydomasis baseinas apačioje; šildomas lauko baseinas; pirtys antrame aukšte su vaizdu į trasas ir visiškas atsipalaidavimas, stebint sniego traktorius. Pypliui yra vaikiškas baseinas; jaunimui kaskada ir netgi vandens šliuožynė-vamzdis greitam nusileidimui. Atskira patalpa atsikvėpimui nuo triukšmo (kartais triukšminga jaunimo zonoje), bet pirtyse yra prižiūrėtoja, kuri gana griežtai reaguoja į įvairius kikenimus.
  • buvome EUROSPAR. Parduotuvė normalaus dydžio, todėl vietovei pliusas.
  • jeigu nėra sniego... Taip nebūna Gastein slėnyje! Tada lieka susipakuoti daiktus Bad Gastein ir važiuoti aukščiau - iki Sportgastein. Ten sniego yra visada ;-) Rašant mačiau, kad sezoną SportGastein pradeda (ir baigia) keliomis savaitėmis vėliau, negu Bad Gaštein.
  • buvome Dorfgastein. Žinoma, čia draugai norėjo atgaivinti savo įspūdžius. Pritariu, kad Dorfgastein ideli vieta jaunimui - daug kavinių, susikertančios trasos. Vaizdai užburia